måndag 16 december 2013

Agility så klart.....

Japp, då har jag och Sota var iväg till Askersund och Laxå BKs Luciahopp, vi var i ett kallt ridhus hela dagen, jag är nog helt knäpp MEN oj så roligt det är!!!!
Vi hade sällskap av Malin och några andra ekipage från Mariestad. 
4 starter 2*agility och 2*hopp.
Jag - en mycket nervös och ringrostig Jenny, är mycket nöjd med vår dag. Första starten = katastrof!!!! Sota gick upp i affekt och vi fick en mycket snabb disk.
Andra starten: bästa gick runt på 0 fel, tyvärr blev tiden lite lång då jag tappade bort stackars Sota och några sekunder hann och ticka iväg. Det blev en sjätteplats i iallafall!
Tredje starten: jag lurade på vilken sida tunneln jag skulle vara på och valde fel, en disk efter tre hinder men resten av banan gick kanon, med bra flyt!
Sista starten =  Nu är Jenny så trött att hon bara vimsar!!!  Blev nog en disk där med, några vägran för mycket! Uppdaterat! Kollade SBK tävling en 13e plats!!! Wow att vi kom runt så imponerad av vimsiga mig!!!
Malin har fotat lite, ja ja man är ju inte så vacker på bilderna men vi hade en toppendag!!!!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar