fredag 18 januari 2013

Morgon mys........

GOD MORGON!!
Visst är det mysigt att få en liten morgon puss? Men vilken tid morgon är..........det kan nog vara lite olika...........5.30 tycker jag är tidigt.......slurp....slurp en lång hoffe tunga sveper runt i ansiktet.........jag vill inte gå upp än. Bella vi har sovmorgon.........jag vänder huvudet åt andra hållet. Bom från ingenstans landar en ulltuss på ryggen, så blir det lite öronrens också....bara att masa sig upp ur den varma goa sängen. I köket sitter husse och käre maken och dricker morgonkaffe......kunde inte du ha släppt ut hundarna undrar jag lite, men bara lite surt. Det var ingen som ville gå ut när jag gick ner, svarar han. Slutsaten är väl den att jyckarna ville tala om att morgonkaffet är nybyggt....eller?
 
 
Ha en alldeles underbar helg önskar Bella!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar