torsdag 10 januari 2013

Är jag en riktig surtant nu eller?

Hmm....jahaja ingen större vits att blogga om det inte läggs ut. Nu är det i alla fall 2013. Utställningsåret har startat på ett alldeles lysande sätt Svara blev BIM på My Dog och Tia blev BIR valp. Bella fick excellent med CK och slutade som fyra i bästa tik klassen. Atlas slutade som andra bästa hane.
Jenny fick den stora äran att ta med sig lillasyster Bella till My Dog! Det gjorde hon väldigt bra men det var en väääldigt trött BellaBusa som kom hem. Hon hade ju fint sällskap av svartvita ligan, ja Bella allså, Atlas, Svara, Sota, Tia och Alex. Det bev en liten släkt träff!

Visst är det en härlig tillställning MY DOG! Men har man hund med sig så är det på sin plats att hålla reda på den, även om man överlåter snöret till barn eller barnbarn så har man till syvende och sist ansvar för vad den gör. Nu är det tur att BellaBusan är en väldigt snäll hoffetjej, annars hade nog den lilla hunden som stoppade in näsan i rumpan på henne, när hon vilade, vart delad på mitten.

Näää jag var inte där....................jag läste inte schemat så noga

Igår var vi på klubben en sväng och tränade.......inte så mycket...väldigt lite faktiskt. Det regnade och var kallt så vi släppte alla jyckarna i klubbens nya fina inähängade plan. Är jag en surtant om jag tycker att det är på sin plats att plocka upp skiten efter sin hund! Jo det blev kaffe och lite....rätt så mycket hundprat.
 Nu ser vi fram mot ett nytt år med nya utmaningar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar