söndag 31 juli 2011

Tyst och tomt....nää!

Det ekar tomt i valprummet, hagen utanför är bortplockad, kvar ligger några leksaker...ingen kommer när jag ropar pup pup pup....suck jag saknar er!!!! Jissa har tagit semester och äter pannkaka hos gammalmorfar...ja två hundar har jag hemma, för ett tag sedan var det åtta!!!

Lilla Jura åkte med Lars till Östersund.

Nero åkte till Örebro med Anna Lena och Rasmus.


Bea flyttade sist, hon är nu finska och bor hos Tarja i Åbo.

Så har alla puppisar fått nya hem och min golvmopp har semester ;-)
Oj, vad mycket tid jag får över då....varit på MiniZoo och Borås Djurpark, sovit på hotell och ätit härlig hotellfrukost.
Sen har jag haft med mig en härlig kille (Atlas) till agilityplan och kollat lite vad han kan och vad han har för sug framåt på hindren. Tro att jag blev glad då han är med på allt!!! En lättstyrd kille som väntar på vart han ska, till skillnad från Jissa som beslutar själv vart hon ska om jag är en hundradel för långsam. Stackars Atlas, min handling var lite för snabb och han vände på en femöring och lyckades hoppa igenom hinderstödet!!!!


Kolla öronen!!!




Hon kom faktiskt över hindret trotts den underliga stilen.


Bellas första träningspass på Agilityplan och de börjar med plattatunneln sedan gungan!!! Bella fixade detta galant, trotts att det började med de svåraste först.


Köttbullestopp

Tarja & Bella

Bella fjäskar för Tjabo...lyckades inte.

Malin och en flygande Moa! Så kul att se er nu, Malin! Kommer ihåg första gången ni var med och tränade agility...gör du? Vilka framsteg ni gjort!!! Bravo!!!

Lurvtuss Isa gillar agility....spring på Tarja!

Lilla Svara hänger med ett tag....så ledsnar hon. Nöta kombinationer med Svara funkar inte...

...men Atlas kan hålla på med samma två hinder hur länge som helst! Synd bara att matte är så trög och inte fattar hur man vänder!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar